WOW- OFF TOPIC- WWE FANS- SCOTT HALL GONE FROM WWE
heavyd5424
WWE AND SCOTT HALL HAVE "MUTUALLY DECIDED TO END THEIR CONTRACTUAL RELATIONSHIP". BASICALLY- HALL WENT BACK TO HIS DRINKING WAYS AND THE WWE CANNED HIM- TOO BAD FOR HALL. NOW WHAT? LOOKS LIKE THE WWE IS SLIPPING HARD AND FAST-
ALSO- NEGOTIATIONS BETWEEN WWE AND GOLDBERG HAVE BEEN HEATING UP- COULD BE BE A REPLACEMENT IN THE nWo??
COULD BE INTERESTING HUH?
RICHIE RICH
ALSO- NEGOTIATIONS BETWEEN WWE AND GOLDBERG HAVE BEEN HEATING UP- COULD BE BE A REPLACEMENT IN THE nWo??
COULD BE INTERESTING HUH?
RICHIE RICH
looking for nice football gu/autos (warner,culpepper,manning,favre,ect..)
-richie rich
refrences-littlecrum,lwayfan(2),taylor28jag(2),skivermont(2),mikefromchester(3),samsgirl(2),ahares(2),baird,dpeters,chrispy,nbasteve,gordonrules,beasport(2),ljmaya(2),jccrum,asquared(3),moss84(2)
-richie rich
refrences-littlecrum,lwayfan(2),taylor28jag(2),skivermont(2),mikefromchester(3),samsgirl(2),ahares(2),baird,dpeters,chrispy,nbasteve,gordonrules,beasport(2),ljmaya(2),jccrum,asquared(3),moss84(2)
0
Comments
ALSO- MR. PERFECT (ONE OF MY FAVORITES) HAS ALSO BEEN RELEASED
-richie rich
As for Hall, he was there last show.....where's Nash.....damn chico, can't get off the sauce...