LITTLECRUM- WHERE ARE MY CARDS??!!??
heavyd5424
U HAVENT BEEN ONLINE, AND ITS BEEN ALMOST 4 WEEKS NOW AND STILL NO CARDS!! I TRIED PMS BUT NO RESPONSE. I DONT WANT TO TAKE THIS TO THE BOARDS AND IM SURE YOU'RE A GOOD TRADER
YOU OWE ME
CULPEPPER PROS AND PROSPECTS JERSEY CARD
ANTHONY THOMAS PRESS PASS AUTOGRAPH
TRAVIS MINOR PRESS PASS AUTOGRAPH
THANKS ALOT
YOU OWE ME
CULPEPPER PROS AND PROSPECTS JERSEY CARD
ANTHONY THOMAS PRESS PASS AUTOGRAPH
TRAVIS MINOR PRESS PASS AUTOGRAPH
THANKS ALOT
looking for nice football gu/autos (warner,culpepper,manning,favre,ect..)
-richie rich
refrences-littlecrum,lwayfan(2),taylor28jag(2),skivermont(2),mikefromchester(3),samsgirl(2),ahares(2),baird,dpeters,chrispy,nbasteve,gordonrules,beasport(2),ljmaya(2),jccrum,asquared(3),moss84(2)
-richie rich
refrences-littlecrum,lwayfan(2),taylor28jag(2),skivermont(2),mikefromchester(3),samsgirl(2),ahares(2),baird,dpeters,chrispy,nbasteve,gordonrules,beasport(2),ljmaya(2),jccrum,asquared(3),moss84(2)
0
Comments
Looking for Marino, Ripken Auto's,Gu & Rc's
-richie rich
CHRIS WAS SICK FOR AWHILE AND HE FORGOT TO SHIP. YOUR CARDS ARE IN THE MAIL AND ON THE WAY.
SORRY FOR HIS DELAY
THANKS
RON
IN BASEBALL AND FOOTBALL PRE 1990
http://www.jrccrum.freeservers.com/
EMAIL IS JRCCRUM@AOL.COM
YAHOO IM IS JRCCRUMCARDGOD
AOL IM IS JRCCRUM
REF : MOST EVERYONE
1ST TRADER OF THE MONTH WINNER
thanks alot ron
-richie rich