Home Buy, Sell & Trade - Cards & Memorabilia

NCAA 2003 COLLEGE FOOTBALL PS2 FOR TRADE/SALE

BEST OFFER- FOOTBALL AUTOS/GU OR PAYPAL

THANKS- PERFECT CONDITION- DONT PLAY NOW BECAUSE I HAVE MADDEN ALSO
looking for nice football gu/autos (warner,culpepper,manning,favre,ect..)
-richie rich

refrences-littlecrum,lwayfan(2),taylor28jag(2),skivermont(2),mikefromchester(3),samsgirl(2),ahares(2),baird,dpeters,chrispy,nbasteve,gordonrules,beasport(2),ljmaya(2),jccrum,asquared(3),moss84(2)

Comments

• Madden better than last year?
  • yea- i like madden alot
    -richie rich

refrences-littlecrum,lwayfan(2),taylor28jag(2),skivermont(2),mikefromchester(3),samsgirl(2),ahares(2),baird,dpeters,chrispy,nbasteve,gordonrules,beasport(2),ljmaya(2),jccrum,asquared(3),moss84(2)
  • 10 dollars and some RC's from football... u chose em... holla ncaa 2003 that game is hot! what u dun like it?
  • no thanks- thats not enough to get rid of it- i like it alot, however, i play madden alot more and would like to pick up some nice cards for it
    -richie rich

• take a look at my site and let me know ok? But i might not respond right away because i am grounded from the computer for a couple weeks because i got in really biug trouble. ok lmk thanks. My site is in my sig
  • SlipKnot515SlipKnot515 Posts: 1,354 ✭✭
    imo, ncaa blows madden outta the water (I have both)...
  • cardnyoucardnyou Posts: 7,339 ✭✭✭
    well...if you think I'M gonna be tha sucker and trade you "$80.00" in cards for it....clearly you have been smoking crack again.....no d@mn way when ya can buy it for $40.00...........what a joke.
    image

Tha Finger ... Tha Stunner ... Tha Legend.
Sign In or Register to comment.