Home Buy, Sell & Trade - Cards & Memorabilia

decent ftbl pulls today- donruss classics and press pass

press pass - 2 no namer autos, antonio bryant autograph (bv25), and david carr jersey 110/250!! (bv80)

classics- rcs of davey and harrington, old timers staubach and largent, woodson jersey /500, and tim brown auto 21/75!!

not bad
looking for nice football gu/autos (warner,culpepper,manning,favre,ect..)
-richie rich

refrences-littlecrum,lwayfan(2),taylor28jag(2),skivermont(2),mikefromchester(3),samsgirl(2),ahares(2),baird,dpeters,chrispy,nbasteve,gordonrules,beasport(2),ljmaya(2),jccrum,asquared(3),moss84(2)

Comments

• What's the BV on the Harrinton RC?
    Alan Bierlein

Tradelist

Refs: epag64, ahares, beave, airjordan22, skivermont3, bigshane, KLS23, Chillinbij, dewey, yanksfan, woodson24kg, danmarinocollector, NBAsteve, ejones06, clearandvalid, JRCCRUM, rooks, koolman2005, Lway7Fan, Bobstar, vittleboy, beasport, burress80, johnsauc, danotoriuos, goyanks01, whitetornado, richpf32
  • no book yet on it- prob gonna hold on to it for now
    -richie rich

refrences-littlecrum,lwayfan(2),taylor28jag(2),skivermont(2),mikefromchester(3),samsgirl(2),ahares(2),baird,dpeters,chrispy,nbasteve,gordonrules,beasport(2),ljmaya(2),jccrum,asquared(3),moss84(2)
  • Is it serial #ed? Also, do u need a 02 Sage Hit Tim Carter Auto for your set?
    Alan Bierlein

Tradelist

Refs: epag64, ahares, beave, airjordan22, skivermont3, bigshane, KLS23, Chillinbij, dewey, yanksfan, woodson24kg, danmarinocollector, NBAsteve, ejones06, clearandvalid, JRCCRUM, rooks, koolman2005, Lway7Fan, Bobstar, vittleboy, beasport, burress80, johnsauc, danotoriuos, goyanks01, whitetornado, richpf32
  • yes its serial numbered and no i dont need that autograph- nothing from ur list interests me for the harrington right now
    -richie rich

Sign In or Register to comment.