WOW!!JUST POPPED OPEN THOSE 3 FTBL BOXES
heavyd5424
01 CONTENDERS- NOT BAD, BUT NOT GREAT- KEVIN KASPER AUTO RC (SP) BV40, DEE BROWN AUTO RC (SP) BV25, AND RICHARD SEYMOUR REDEMTION AUTO RC BV30
01 SPX- NOT TOO BAD- SEAU DUAL JERSEY WM BV20, BUCKHALTER RC /999 BV25, AND WEINKE AUTO JERSEY RC BV60
AND THE BEST BOX - FLEER LEGACY
MCALLISTER AND BROOKINS RCS- BV 15 AND 12,
MARCUS ALLEN HALL OF FAME MATERIAL BV25
THEN... VICK/TERRELL/TOMLINSON TRIPLE JERSEY BV60!!
AND FINALLY... SANTANA MOSS REPLICA JERSEY AUTOGRAPH REDEMTION- BV100!!!
LEGACY WAS A GREAT BOX!!!
all but the vick is ft, but some others are after a couple of the cards already- looking for vick,warner,high end gu and autos- thanks
01 SPX- NOT TOO BAD- SEAU DUAL JERSEY WM BV20, BUCKHALTER RC /999 BV25, AND WEINKE AUTO JERSEY RC BV60
AND THE BEST BOX - FLEER LEGACY
MCALLISTER AND BROOKINS RCS- BV 15 AND 12,
MARCUS ALLEN HALL OF FAME MATERIAL BV25
THEN... VICK/TERRELL/TOMLINSON TRIPLE JERSEY BV60!!
AND FINALLY... SANTANA MOSS REPLICA JERSEY AUTOGRAPH REDEMTION- BV100!!!
LEGACY WAS A GREAT BOX!!!
all but the vick is ft, but some others are after a couple of the cards already- looking for vick,warner,high end gu and autos- thanks
looking for nice football gu/autos (warner,culpepper,manning,favre,ect..)
-richie rich
refrences-littlecrum,lwayfan(2),taylor28jag(2),skivermont(2),mikefromchester(3),samsgirl(2),ahares(2),baird,dpeters,chrispy,nbasteve,gordonrules,beasport(2),ljmaya(2),jccrum,asquared(3),moss84(2)
-richie rich
refrences-littlecrum,lwayfan(2),taylor28jag(2),skivermont(2),mikefromchester(3),samsgirl(2),ahares(2),baird,dpeters,chrispy,nbasteve,gordonrules,beasport(2),ljmaya(2),jccrum,asquared(3),moss84(2)
0
Comments
WEINKE AUTO JERSEY RC BV60
Glenn Robinson Auto Collection 7/21
-richie rich
-richie rich
-richie rich